4 דוגמניות אונליין

להגשים פנטזיה עם מצלמות סקס חי

כל כך רציתי להגשים את הפנטזיה הזאת, לא ידעתי איך עושים את זה, איך באמת מגשימים סיפור אחד שכל כך רציתי אבל בת הזוג שלי אמרה לי לא פעם שאני יכול רק לחלום על כך. להגשים פנטזיה, רציתי כל כך להגשים אותה עם מצלמות סקס חי. כשביקשתי מבת הזוג שלי לעשות את זה יחד משני המחשבים שלנו ומחדרים נפרדים, היא סירבה בתוקף- כך הבנתי שאני חייב לקחת את הדברים לידי. חבר טוב שלי המליץ לי על זה, אמר לי שיש עניין שאפשר להשיג את זה דרך מישהי אחרת מגניבה שהוא עצמו הכיר. זרמתי לגמרי, ביקשתי לראות את התמונה שלה לפני כן- התמונה שלה- בחורה פשוט מושלמת, אין לתאר איזו כוסית ראיתי כשהוא הראה לי אותה על גבי המחשב.
תגיד אתה בטוח שכך היא גם נראית במציאות? ברור שכן, היא עושה אתך מצלמות סקס חי, קודם תנסה ואחר כך תדבר איתי. החבר שלי שקרן לא... היא נראתה מעולה, עמדה שם כמו נשענת על אחד הכיסאות בחדר. כוסית אש, מהממת שאין דברים כאלו, גבוהה, מחוברת לבגד גוף מהמם כזה על עקבים, שום דבר לא היה עליה. השיער שלה היה אסוף, החיוך שלה היה ממיס, שפתיים מושלמות שאין לתאר. מראה מושלם למישהי מושלמת בהחלט חשבתי לעצמי ולחצתי על הכפתור, היא ישר הייתה און ליין.

עם מי אני, היא שאלה ואני ישר סידרתי את עצמי, בתחילה לא הראיתי את הראש שלי רק את הגוף החלק שלי ללא חולצה. הופה איזה גוף, אני שומע אותה אומרת ואני אומר לה תודה בקול טיפה נבוך. אולי תראה את הפנים שלך, היא מבקשת ממני ואני מעז להסתכל עליה בחזרה, היא הייתה מושלמת יותר במצלמה. איזה גוף מהמם יש לך אמרה לי ואני מרגיש איך כל הגוף שלי הופך אבן , קשה, חרמנות גאתה בי בטירוף ממנה, בחורה פשוט מושלמת.
אכפת לך אם אני אוריד את הבגד גוף הזה, הוא לוחץ לי, אמרה וישר הורידה, לא ראתה אותי ממטר, נשארה מולי ערומה, עם שדיים זקורים וגוף מושלם בערום ואני מת לזיין אותה, היא מתיישבת לה על קצה הכיסא ומתחילה לגרות אותי בטירוף. לוקחת את המשחקים שארגנה לעצמה מראש ומתחילה להכניס לעצמה את הוויברטור החשמלי פנימה לתוך הכוס המושלם הזה שלה. היא לא חיכתה הרבה, לא שאלה מה אני עושה בחיים, פשוט ניגשה לעניינים- בחורה כלבבי.

אני לא מחכה הרבה, אני נשען על הכיסא, לאחר שנפתחנו קצת אחד לשנייה, אני מכניס את היד שלי פנימה לתוך המכנסיים, מוציא את הזין שלי ומתחיל להביא לעצמי ביד בטירוף, מתבונן בה, רואה את השפתיים שלה שומע את הגניחות המדהימות האלו שלה, היא לא חיכתה לשום דבר, אני רק מדמיין מה היה קורה לו היה חוצץ ביננו קיר אחד. אני מאמין שהייתי מסתער עליה ומעיף לה את הוויברטור ומכניס לה את הזין שלי עד שהייתה צועקת מרוב שגעון והנאה.
אתה שם מותק? היא שואלת ומענגת את עצמה בדיוק מול הפרצוף שלי, מלקקת לעצמה את הפטמות הגדולות- זה היתרון בחזה כל כך גדול וזקור. אני מוציא את הלשון ומלקק את המסך יחד איתה רוצה להרגיש את התחושה הזאת, מה היה קורה אם מחשב לא היה מפריד ביננו. אני מלקק את השפתיים שלי, ממשיך ללקק את המסך זה מגרה אותי שמצדו השני של המחשב הלשון שלה שם. הידיים שלנו נפגשות אף הן על המסך, אנחנו מתחככים על המסך, הידיים שלנו נוגעות באיברים שלנו כאילו נגענו אחד בשנייה ללא כל מגבלה.

אני רוצה שתשבי עליי, אני מת לזיין אותך חזק, לצעוק לך באוזן כמה את מהממת, כמה את סקסית ומושלמת. אני יכול לראות את המיצים שלה נמרחים על המסך של המחשב ולדמיין איך היא מוצצת לי, בדיוק ברגע הזה היא לוקחת את הבננה שיש לידה ומתחילה למצוץ אותה מול הפרצוף שלי. אני מביא לעצמי ביד, לא יכול יותר, אני מרגיש שזה בא, הנה זה קורה, אני משפריץ את כל הזרע שלי על המסך שלה, לא יכול יותר, גומר בטירוף, לא רואה כלום ממטר, היא מדהימה אני חושב לעצמי ואז אומר לה אוח את מדהימה, מביא ביד כמו מטורף וקולט שהיא מגיעה לאורגזמה ומשפריצה את המיצים המהממים האלו שלה לכל עבר. זה היה אחד הדברים המדהימים ביותר, לא חשבתי מעולם שצט כזה יספק אותי בטירוף.... את עושה את זה הרבה שנים? אני מעשן את הסיגריה ושואל אותה... והיא מספרת לי שאני אולי האדם השני שאיתו היא עושה שיחות סקס ושהיא גזורה על זה. אז מתי שוב פעם? אני שואל והיא רק מחייכת ואומרת לי...
מתי שתרצה מותק.. מתי שרק תרצה.

בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

nirina

אונליין

karma

אונליין

megi

התקשר

inbar

אונליין