0 דוגמניות אונליין

הסקס הלוהט שלי מול מצלמה

תמר הייתה מהממת, היא הייתה סטודנטית למשפטים שנה ב', זה לא שהיא רק נראתה מושלם, כל מה שאמרה או הוציאה מהפה, היה חכם. אישה חכמה תמיד עשתה לי את זה, היא גירתה לי את החושים ועל זה אי אפשר להתווכח. תמר הייתה כוסית על אבל היה לה הרבה בקודקוד. אישה חכמה וגם יפה היוותה לי מקור לסקסיות. היא הייתה סקסיות בכל מובן של מילה. כשהכרתי אותה פעם ראשונה, כאשר נפגשנו זה היה מול מצלמת סקס. לא תיארתי לעצמי ששם אפגוש אותה. היו לה גינונים אבל היא הייתה גם חייתית ואת זה אי אפשר היה לשכוח.

המפגש הראשון שלי איתה היה מול מצלמה, פשוט הדלקתי את המחשב והנה, מולי נעמדה תמר המהממת, גבוהה, חטובה, שיער חצי אסוף, רגליים ארוכות ושפתיים מזמינות. איך שפתחתי את המצלמה ראיתי אותה יושבת שם עם חולצה מכופתרת ועם עניבה, היא חייכה אליי, קודם דיברנו, סיפרה לי על הלימודים שלה, אחר כך על כל מיני מצבים שהיו לה במסגרת הסקס במצלמה ואז, מבלי להזהיר אותי ולאחר שהתקרבנו, הרגשתי איך היא מתחילה איתי, מפלרטטת מול המצלמה, שולחת לי חיוך ממזרי כזה, חיוך מזמין למעבר לשיחה. זהו, מעכשיו הבנתי שאנחנו עוברים משיחות לדבר הנכון. הדבר הזה שלא יצא לי מהראש גם ברגעים האלו שאני מדבר אתכם.
היא ליקקה את השפתיים שלה בתאווה שרק כשרואים מבינים, פתאום היא נעמדה, החזיקה לעצמה בעניבה ושלחה לי נשיקה. הייתי מת לצאת מהמחשב שלי ולפגוש אותה אבל איך... רק בפנטזיה כאמור הייתי יכול.

היא התחילה לרקוד באמצע החדר, לאט ובזהירות פורמת את הכפתורים של החולצה שלה ולא מורידה ממני את עיניה. רוקדת בכל כך הרבה הנאה, חגה סביב החדר כאילו אין מחר. היא שמה שיר שאני מכיר היטב משנות השמונים ופצחה בריקוד מגרה, החולצה מהר מאוד נשרה ממנה, היא התפוצצה מצחוק שראתה איך אני בשוק, זה לא הפריע לה לחוג סביב הכיסא שלה, פתאום, השדיים שלה התפרצו החוצה, ראיתי אותם מחוץ לחולצה שלה, זה היה מגרה שאין לתאר. היא המשיכה לחייך אליי ולרקוד בלי הפסקה. כשהסתובבה בפעם השנייה כבר הייתה ערומה לגמרי. היה לה גוף בתולי שאין לתאר, מבט חודר בעיניים. היא הוציאה את הלשון שלה, ליקקה את המסך וסימנה לי להתקרב, כמובן שלא היססתי, הצמדתי את השפתיים שלי וליקקתי בחזרה. ליקקתי את המסך כאילו אני מנשק אותה נשיקה מגרה עם לשון, רטובה כזאת.

היא המשיכה לחייך אליי ולהתגרות בי יותר ויותר, כל הגוף שלי כאב מרוב שרציתי לזיין אותה אבל כל מה שנשאר לי זה להפעיל את הדימיון ואת היד השמאלית שלי ולהביא את עצמי לסיפוק מטורף כשאני רואה איך היא נוגעת בעצמה, מלקקת כל חלק בגוף שלה. אני שומע את הגניחות שלה, רוקדת ובו זמנית משחקת לעצמה עם הפטמות הוורודות והגדולות שלה. מדהימה ביופיה, מרטיבה אותן כמה פעמים ושוב פעם, שולחת אצבעות ומשחקת עם העטרה שלה, אחר כך, מנשקת לעצמה את הפטמות. החזה שלה היה כל כך גדול שזה היה אפשרי לראות איך היא מלקקת לעצמה את החזה ואני עומד שם עם הזין שלי בחוץ, נפעם, חרמן אש, מת לזיין אותה.

לקחתי קצת מהקרם גוף שהיה לי בצד, מרחתי על היד שלי והתחלתי לעסות את הזין שלי בזמן שהיא מתיישבת על כיסא המחשב, לא מורידה ממני עיניים ומביאה לעצמה ביד כאילו אין מחר. ככה כמה דקות שאני מביא לעצמי ביד והיא לא חוסכת לי בהנאה, לוקחת את הוויברטור שלה ומתחילה לתת לו לעשות את העבודה. פתאום, היא צועקת, שואגת בחדר מרוב הנאה ואני מביא ביד חזק יותר וחזק יותר, אני מרגיש שאני רוצה לגמור, אבל לא, היא לא מרשה לי. אנחנו שוב מקרבים את השפתיים שלנו למסך, הלשון שלנו נתקלת אחד בשנייה, הפטמות שלה וורודות ועומדות ואני מרגיש שעוד שנייה אני רוצה לגמור אבל לא, עדיין לא, אני עוצר את זה.

אוח, איזה כלי מהמם יש לך, חבל שאתה לא פה לידי, הייתי לוקחת אותו, מכניסה אותו לפה שלי ומרגישה כמה הוא גדול ומתוח. הנה היא מדברת אליי והדיבורים שלה מחרמנים אותי יותר ויותר, שנייה לפני שאני רוצה לגמור, היא זורקת את הוויברטור שלה לצד ושוב פעם רוקדת לה בחדר, דופקת צחוק מכל הלב ואז שוב פעם לוקחת אותו ומתיישבת עליו.
איזה שידיים יש לך, איזה גוף, את מושלמת, אני אומר לה ועוד שנייה מאבד את ההכרה מרוב החרמנות. זהו, אני רוצה לגמור איתך ביחד אני אומר לה והיא מחייכת ואומרת לי רגע.. עוד לא, תתאפק עוד קצת.
זהו, אני לא יכול יותר, אני גומר כמו מטורף על כל המסך של המחשב, היא מחייכת, מנשקת את המסך ונעלמת כלעומת שבאה משאירה אותי מותש, אבל מרוצה וכבר לא רעב לאישה.
 
 


בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

noel

התקשר

megi

התקשר

nicole

התקשר

yanosh

תכף אשוב