4 דוגמניות אונליין

להגשים את הפנטזיה שלי

כל אדם רוצה להגשים את הפנטזיה שלו, מחפש את הרגש, את הדבר הגדול והנכון כדי להגיד שהנה, עשיתי וסימנתי כל מה שרציתי. כשראיתי את הדבר הזה סקס מול מצלמה, התרגשתי, אמרתי לעצמי שהנה, עליתי על משהו מדהים, משהו מחרמן וטוב שייקח את האנרגיה שלי למקום הנכון. כל החיים שלי רציתי להגשים פנטזיה מול מצלמה, לקחת את עצמי לראות מישהי מדהימה בצד השני ולעשות עמה סקס מבלי לגעת.
אני רוצה לגעת, רוצה לראות אותה כאילו יוצאת ממסך המחשב ישירות אליי, נערה מדהימה, ציפורנים אדומות מושלמות נוגעות במסך ורוצות לגעת בי. אני מתרגש, הגוף שלי לא יכול לעמוד בהנאות שמחכות לי. היא מסתובבת בחדר, רוקדת כאילו אין מחר, היא עושה את זה כל כך טוב, אני מתחרמן רק מלראות אותה רוקדת בלי הפסקה. בכל פעם היא משילה מעליה פריט לבוש ובסוף נשארת לי מול תחתונים במסך. אני מת לקרוא אותו- את המסך, להגיע אליה, לגעת בה ולעשות לה טוב, או שהיא תעשה לי טוב? זה באמת לא משנה, הייתי רוצה להגשים את הפנטזיה הזאת והנה, זה קורה כאן ועכשיו.
פתאום, היא מתיישבת על הכיסא, נוגעת לעצמה בעצמה, בחזה, בקורקבן שלה, מלקקת את האצבעות שלה כאילו אין מחר. אני מדמיין שזה אני, עוד שנייה אני כמעט ונכנס אל תוך המסך הזה שלה, מזיז הכול ומדמיין איך אני נכנס לתוכה ומזיין אותה חזק. אבל רגע, החלום שלי זה לעשות סקס מבלי לעשות באמת- לדמיין, להגשים ולראות איך זה קורה דרך המצלמה עצמה.
אני מתיישב בצד השני של המחשב, היא שולחת אליי יד כאילו נוגעת בי, השפתיים שלה זועקות אליי ואני ממש יכול להרגיש איך הזין התפוח שלי בתוך הפה שלה. אני הולך להגשים לה ולעצמי פנטזיה נהדרת.
להגשים פנטזיות בשיחות סקס

היא לא צריכה אותי, היא מחייכת אליי בערמומיות, במרכז החדר שלה יש עמוד והיא רוקדת עליו כמו מטורפת, מתחככת כאילו אין מחר. היא שולחת אליי מבט מזמין, עוד שנייה אני מרגיש שזה קורה ולא, לא צריך את הקרבה שלה, אני מרגיש אותה מרחוק, זה אפילו יותר מגרה, מעלה את החושים, אני רק מדמיין מה הייתי עושה באמת אם היא הייתה כאן ועכשיו פה לידי.
היא מסמנת לכיוון האיבר שלי, אני מכניס את היד, נעמד מולה ומוציא אותו מהמכנסיים, מנופף בו לעברה והיא מבקשת שאביא לעצמי ביד, אני מרטיב את היד שלי ומשחק עם הזין שלי מולה. "איזה זין יש לך עומד וחזק" אומרת לי ומדליקה לי את הצורה כשאני אומר לה שחבל שהיא נמצאת קרוב הייתי מראה לה מה הכוונה לאיבר מושלם.
מה היית עושה לי, תספר לי משם ואני כזה ממשיך להביא לעצמי ביד ואומר לה איך הייתי מפסק לה את הרגליים, מחדיר את היד שלי ללב הירכיים שלה ומשחק שם עם הרטיבות הזאת שלה. לא מזיין אותה, לא עד שהיא תתחנן שאני אהיה בתוכה. משכיב אותה על הכיסא הזה שלה, מפסק לה ומחדיר את הלשון שלי קודם, בודק מצב ואז רק אז, נותן לה להרגיש את האיבר שלי.
אוח אתה גדול, היא אומרת לי ומביאה לעצמה ביד, מבקשת ממני, מתחננת שאני לא אפסיק לגעת בעצמי ולתאר לה מה הייתי עושה לה אם רק הייתה לידי. את רוצה את הזין שלי? אני שואל אותה והיא מהנהנת בראש שלה, שולחת שוב פעם יד רטובה אל המסך, הציפורניים שלה כאילו לא תופסות את המסך, יותר בכיוון של תופסות אותי, מגרות אותי.
שיחות סקס מגשימות פנטזיות
הייתי יכול לדמיין אותה תופסת לי את הישבן, מכניסה את כל הזין שלי לפה שלה עד שאני גומר בטירוף. זה מה שיכולתי לדמיין ולדעתי גם הייתי מקבל.
פתאום בלי כל אזהרה, היא מסתובבת אליי, הגב שלה אליי, היא עולה ויורדת, אצבע אחת בתוך הכוס שלה, בתוך התחת. היא לוקחת מטפחת ומדגדגת את עצמה לידי ואני עוד יותר נגנב.
ההרגשה הזאת שלהיות שם לידה, מעבר למסך, לשבור אותו, להיכנס ולעשות לה הפתעה. היא מביאה לי את השדיים שלה לתוך המסך, מלקקת את הפטמות שלה ומוציאה לי לשון ומדליקה אותי יותר ויותר. זהו, אני מרגיש שעוד שנייה אני מתפוצץ אבל לא, אני רוצה להתאפק, אני לא אעשה שום דבר כל כך מהר.
האורגזמה עומדת לי בגרון ואני מדמיין איך אני מכניס לה את הזין שלי וגומר לתוכה.

אני מביא לעצמי ביד חזק ורואה איך היא משפריצה לכל עבר, מדמיין מה היה קורה אם זה היה על הפרצוף הזה שלי. אני גומר יחד איתה, החדר מלא בצעקות שלנו. גומרים, שוב פעם גומרים, הזרע שלי בכל מקום והגמירה הנוזלית הזאת שלה בלתי ניתנת לתיאור.
פתאום המסך כבה, זהו, זה נגמר, אבל לפחות הצלחתי להגשים פנטזיה בדיוק כפי שתמיד חלמתי. פנטזיה מול מצלמה – מי שלא חווה הנאה מימיו לא ידע עד שלא ינסה.
לבנות שעושות הופעות Live chat

בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

einav

אונליין

shani_boobs

אונליין

simone

אונליין

megi

התקשר